maandag 25 september 2017

Als een meermin in de wolken

klik op de afbeelding om de video te bekijken
Je kon het al zien in mijn journal-agenda-tekeningen: deze zomer zwom ik meer dan ooit. Echt DÉ ontdekking van deze zomer! Ontstaan vanuit een wens: me avontuurlijker, actiever, bewuster, vrijer te voelen.

Het antwoord lag letterlijk voor de deur; ik woon aan het water - als ik de straat oversteek en het dijkje over klim sta ik aan de rand van de jachthaven. Al 30 jaar, en nog nooit had ik de jachthaven als mijn 'zwembad' gebruikt. Tot nu.

Mijn zomerse zwemavontuur inspireerde me om "Als een meermin in de wolken" te maken. 



















7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ha Anja, tja... dat Markermeer hé. Ik gebruik dat woord zelf eigenlijk nooit, terwijl het een feit is: ik woon aan (en zwem in) het Markermeer... Ik vind IJsselmeer mooier, en blijf het stug zo noemen. Dag leuke vrouw! x

      Verwijderen
  2. Geweldig! Wat een grandioos idee en wat heb je dat mooi uitgevoerd. Hulde!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Jenny, dank je wel, ik voel blosjes op m'n zeemeermin-wangen verschijnen!

      Verwijderen
  3. Dank je wel Carla, ik vind 'm zelf ook erg leuk geworden, vooral omdat het onderwerp mijn hart oplicht! Zo'n GOEIE ontdekking, dat zwemmen. En er is voor mij zo'n goeie verbinding te maken met de Hero's Journey. Mijn zwemavonturen vormen een soort mal om allerlei andere avonturen/hero's journeys in te passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Karin, ik hou echt van jouw creaties! Ik liet deze net ook aan mijn dochter Noa zien, we creëren vaak samen. Ik vroeg me af of jij een tip hebt waar je het doorzichtige papier haalt waarvan je die envelopjes maakt. Naam/ merk mag ook. Ik koop het liefst op internet. En jouw mooie stevige papier van de boekjes ben ik ook heel benieuwd naar. Leuk om uit te wisselen! 💓💓

    BeantwoordenVerwijderen