vrijdag 3 maart 2017

art journal week 8


't was een week waarin lente, herfst en zomer leken samen te komen. En dat terwijl het winter is. Nou ja zeg...

Maandag en dinsdag was het lente. Voor het eerst weer in de tuin aan het werk geweest. Oude spullen opruimen, bloemen van vorige zomer uit de hortensia's geknipt. Buiten op het bankje koffie gedronken.
De dagen er na leek was het herfst. Met een heuse storm op donderdag. 
En zaterdag belandde ik ineens in zomerse sferen in Valencia. Verrasingskado van Henk, nog voor mijn 50e verjaardag. 

In Valencia was het zo'n 20 graden en heerlijk zonnig. We hebben zelfs in het gras in het park liggen soezen! Winterlaarzen uit en zomersneakers aan! 

Wat een hemelse heerlijkheid! 

1 opmerking:

  1. hehe ik zat al vol ongeduld te wachten. ;-) ik ga zelf ook steeds meer tekenen in mijn leukedingenagenda.

    BeantwoordenVerwijderen