vrijdag 31 maart 2017

art journal week 12


Ik loop een beetje achter! We zitten alweer tegen het einde van week 13 aan, dus hop hop hop, hier is alsnog week 12! 

Met een fantastische film-concertregistratie van de Matthäus Passion. In het najaar had ik al de 'making of' van Reinbert de Leeuws passie gezien, en nu dus het hele concert. Helemaal dus, 3 uur lang. Zó ontzettend mooi!! En heel bijzonder: samen met de "mannen van m'n leven" gekeken: Henk en mijn vader. Mijn vader die me vorig jaar kennis heeft laten maken met de Matthäus, en dan gelijk twee keer in twee weken tijd: eerst in de Westerkerk in Enkhuizen, en daarna geheel onverwacht in het Concertgebouw in Amsterdam. En nu kon ik hem dus meenemen, naar de luxe luie stoelen van Cinema Oostereiland, de Matthäus Passion op groot doek voor ons neus! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen