woensdag 2 september 2015

Tekenzin - afscheidstaart


2 opmerkingen:

  1. Hoi Karin, ik geniet erg van je enorm leuke dagboek(aan)tekeningen! Wat een spannende tijd voor jullie nu je dochter naar Denemarken vertrekt! Ik herken het gevoel. Lichtzure appeltjestaart past daar helemaal bij! Aan één kant is het feestelijk vanwege het avontuur dat zij tegemoet gaat maar ook zuur door het moment van afscheid. Toen mijn dochter vorig jaar 4 maanden in Berlijn verbleef heeft dat haar blik ontzettend verruimd. Al was het niet altijd makkelijk en was ze soms op zichzelf terug geworpen, het was een mooie, onvergetelijke ervaring voor haar! Ik wens jouw dochter een hele fijne en onvergetelijke tijd in Denemarken!! Gelukkig voor jou is er skype of face-time om intussen goed op de hoogte te kunnen blijven en als het moet, ben je ook zó in Denemarken! Groetjes, Mirjam (bijdetulpenboom.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Mirjam, dank je wel voor je bericht. Het blijft zo'n gek idee: dat iemand mijn tekendingetjes volgt die ik helemaal niet ken! Dank voor je steun en de herkenning van het lichtzure appeltaart-gevoel. Het was fijn dat we m'n dochter weg konden brengen naar Denemarken. Ze gaat in een mooi huis wonen, met 4 leuke andere studenten. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het daar goed gaat hebben. Fijne dag! lieve groet Karin

      Verwijderen