woensdag 29 april 2015

The imaginary world of Funny Girl # 4

Funny Girl:

Volgens mij droomt iedereen van zo'n openlucht-badkamer! Toegeven, je moet er wat voor over hebben om met een tuinslang dat bad te vullen, maar dan heb je ook wel wat! Als het fris is buiten vul ik het met warm water en op hete zomerdagen doe ik er koud water in. 


Inderdaad, dat douchegordijn heeft weinig nut. Maar ik had zoveel lol gehad in het knutselen van die stellage van een paar dooie takken die ik had gevonden, dat het me ook leuk leek om er echt wat aan te hangen. Het douchegordijn dus. En al heeft ie weinig nut (geen mens in de buurt voor wie ik me achter dat gordijn zou willen verstoppen), ik geniet er alleen al van zoals ie zachtjes wiegt in de wind. Zuper Zen! Als ik m'n ogen een beetje dichtknijp waan ik me in Afrika met die olifant die er op staat!

Mijn huisje staat een meter of 5 rechts van het bad. Het is een huis van hout en veel glas, met een dak waar dezelfde begroeiing op zit als rondom het huis. Ik zal je een andere keer laten zien hoe het er van binnen uit ziet, met de grote open haard, de zachte banken en de vide waar m'n bed staat. 

               ----------------------------------------------------------------------

Ik gebruikte een bladzijde uit een H&M-folder als achtergrond en wat losse tekeningetjes die ik er in 'plakte'. 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten