vrijdag 26 december 2014

Ik ben het zat...

Ineens ben ik het zat, kerstmis. Ook al is het nog tweede kerstdag en de avond nog lang niet voorbij, ik heb geen zin meer.

Ik wil lekker in m'n zachte, warme bed. Met m'n boek.

Dan smeer ik eerst m'n handen in met de lekkerst ruikende handcreme die ik van Eva heb gekregen: Moroccan Tea Hand Lotion (fresh mint leaves stirred into sweet amber tea) van '& Other Stories'.

Dan steek ik de kaars aan die naast m'n bed op het bureautje staat, waardoor er zo'n mooie bewegende schaduw op de schuine slaapkamer muur komt van de bos kunstbloemen naast de kaars.

En dan lees ik verder hoe het met Cheryl gaat op de Pacific Crest Trail tot m'n ogen vanzelf dichtvallen en ik nog nét genoeg bij zinnen ben om de kaars uit te blazen...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten